שף.קים

מאמרים על מסעדות, מתכונים, קולינריה ועוד

מאמרים

רוטב שום לפיצה

כשהייתי נער, ברשת הפיצות הגדולה ביותר בעיר היה רוטב שום שמנת מדהים זה, וברצינות, הוא הכין כל ארוחה. תמיד זכיתי להזמין כמה מיכלים קטנים ואם לא אהבתי את רוטב העגבניות, פשוט הכנתי פיצות לבנות. בשנת 1985 הציגה הרשת עמלה קטנה על מנת להוסיף מרינרה מעט שונה בדומה לזו שבפיצה הרגילה שלה, אך בתשלום נמוך יותר. שלוש שנים המקל הזה עמד לבד עבורי – עד שקיבלתי את הרוטב שבחרתי מכל אנשי משלוחי הפיצה בחנויות למשלוחי הפיצות המקומיות.

פיצה האט מאז הרחיבה את תפריט המטבולים שלה למגוון תוספות, החל מגבינת נאצ'ו וכלה במקרנים ואפילו מטבל גבינה לפיצה.

ידעתי שזה יכין רוטב פיצות נהדר

אבל הדבר היחיד שלא היה לי היה רוטב הפיצות שמנת קנוליק, שהיה מהפך אמיתי. אני יכול לאשר זאת עכשיו, וזה טעים כמו פיצה עם בייקון מבושל או נקניק איטלקי. אפשר להשתמש בו גם על פסטה, לחם שטוח עם בצל אדום ורוקט, או כמובן על פיצה. ניתן להכין אותו בדרכים שונות, כמו מטבל למחשבי מקינטוש, מטבל לגבינת נאצ'ו או אפילו כמתאבן.

באשר לתוספות אחרות

אני ממליץ בלב שלם להוסיף פפרוני, פטריות ורוקט טרי לפיצה ביתית טעימה להפליא. קל להכנה ולתקציב, מתכון לפיצה זה הופך את המתכון המושלם לימי חול עבורכם ועבור משפחתכם. אני מקווה שאתה אוהב את זה כמו שמשפחתי אוהבת, ומטבל הפיצות הביתי הזה מושלם כמטבל לגבינת נאצ'ו או אפילו כמתאבן למקרואים.

אם אתם מחפשים משהו שמבדיל את הפיצה הרגילה שלכם מהשאר

רוטב פיצה שמנת קנולי הוא התשובה. אתה יכול גם להוסיף שמרים תזונתיים, אך ייתכן שתצטרך להוסיף עוד תבלינים אם תוסיף שום ומלח. לפיצה הביתית השתמשתי ברוטב כדי למרוח אותה על לחם שום, לשפוך מעל את הפסטה שבישלתי זה עתה, לטבול את החומר בתוכה ואז להבריש אותה על הלחמניות לפני שהם נכנסים לתנור, ואפילו לטפטף על כמה ירקות.

תוכלו לשנות את התיבול בהתאם לסוג הפיצה שאתם מתכננים, כמו גם את כמות השום והמלח ברוטב.

ואחרון חביב

מתכון זה לרוטב פיצה מכיל גם כמות קטנה של טימין מיובש. כשאתה מזמין באינטרנט מרוב רשתות הפיצה, אל תשכח לבקש בקשה אם ברצונך להוסיף עוד סנט לרוטב. לאחר מכן הוסיפו 1/2 כפית שום קצוץ, 1 כף מלח, 2 כפות שמן זית וכף פלפל אחת. מוסיפים את האורגנו המיובש, הפטרוזיליה המיובשת, אבקת השום, המלח והפלפל וקורט מלח אחד או שניים.

ואז מוסיפים את גבינת הקשיו, מפזרים מלח ים, מזליפים את רוטב השום ואז מוסיפים 1/2 כפית בזיליקום טרי ומפזרים מעל הגבינה.

חותכים כ -1 / 4 אינץ 'מראש הראש, חושפים את החלק העליון של כל שן שום, ולוחצים על שיני התחתון, מחליקים את השום על נייר שום ומעבירים למעבד מזון. מורחים את בצק הפיצה ברוטב השום הלבן ומורחים באופן שווה על הפיצות ליצירת מעיל קל.

בזמן שבצק הפיצה מתבשל בתנור, מכניסים את החמאה והשום הצלוי לסיר בינוני. בזמן שהפיצות והבצק בתנור, מוסיפים את החמאה ואת רוטב השום הקלוי: בזמן שבצק הפיצה נמצא בתנור, מוסיפים מעט חמאה ומעט שום קלוי לרטבים הבינוניים.

מערבבים 1/4 כוס גבינת פרמזן עד שהגבינה נמסה והרוטב מעורבב היטב. לאחר שהרטבים התעבו וכל הגושים נמסו, מסירים את התבנית מהאש, מערבבים פנימה את הפרמזן ומערבבים שוב.

מפזרים מעט קורנפלור על רוטב הפיצה ומניחים מעל את הבצק המגולגל ומעליו רוטב השום. קח את בצק הפיצה שלך וכף את הרוטב מלמעלה, החלק אותו שוב בכפית תוך כדי נסיעה, והכניס אותו לתנור למשך כ -5 דקות.

באשר לרוטב, עליכם להקפיד עליו, אך כפיתו בכדי לכסות את מרבית קצוות הפיצה.

אם אתם מחפשים שינוי, נסו את המתכון הזה עם רוטב פיצה קטו לבן אם תרצו. אם אתה זקוק לאפשרות של קרום פיצה ללא גלוטן, השג אותה באתר האינטרנט שלהם. הזמנתם פעם פיצה בטורונטו או ביקרתם באחת המסעדות?

אני נהנה מרוטב פיצה לבן כי זה כל כך קל להכנה, אבל יש לי את הרוטב הביתי המדהים הזה כבר זמן מה. את הרוטב הזה קל לי לנצח ביחד ואני מרגיש כמו פיצה קטו ביתית.