שף.קים

מאמרים על מסעדות, מתכונים, קולינריה ועוד

מאמרים

תרופות מסורתיות למניעת התקרחות

מכשיר לייזר זה בעל עוצמת לייזר נמוכה אושר על ידי מינהל המזון והתרופות לשימוש כטיפול נגד התקרחות לנשירת שיער. הגורמים הקובעים את בחירת הרופא לטיפול בשיער – נשירת שיער משתנה מרופא לרופא – הם כולם גורמים חשובים, עם זאת.

שוק הטיפול בנשירת שיער מחולק לפי מין

גיל, מין וגיל המטופלים. ישנם סוגים שונים של התקרחות, אך שני סוגים שמדאיגים מאוד נמצאים בשפע: התקרחות אראטה והתקרחות אנדרוגנטית [3]. טיפולים לנשירת שיער דרך הפה מסוג זה מחולקים לפינסטריד, אלפרזולאם, פרוזאק מאת פרוקטר אנד גמבל, ליפיטור על ידי מרק ושות ', פייזר ליפידיקס, זולופט מאת רוש, ליפידוקסה על ידי נוברטיס ולקטובצילוס מאת נובו נורדיסק. ניסוי אקראי, כפול סמיות, מבוקר פלצבו של פרוקסימה B לטיפול בנשירת שיער אצל גברים ונשים ללא גיל המעבר.

כאשר חולים מגיעים לרפואה של ייל לטיפול בהתקרחות

הם סובלים לעיתים קרובות מצורה של נשירת שיער שהיא מחלה אוטואימונית. למרות שאין תרופות שאושרו לטיפול בה, יש אנשים שגילו שתרופות שאושרו למטרות אחרות יכולות לקדם צמיחה מחודשת של השיער, לפחות באופן זמני. חלק מהתרופות הללו הוכחו כבטוחות, אך לא כולן עובדות כמו גם חלק מהטיפולים.
למידע נוסף על תרופות סבתא להתקרחות ניתן לבקר באתר notnimbarosh.com
למידע נוסף אודות תרופת סבתא להתקרחות ותרופות מסורתיות למניעת התקרחות מומלץ לגשת לאתר notnimbarosh.com

התרופה הנפוצה ביותר שמציעים רופאי עור לטיפול בהתקרחות העורקים היא הזרקת קורטיקוסטרואידים במקום נשירת השיער.

הראשון

הוא הטיפול היחיד העומד לרשות נשים, אך בדרך כלל הוא אינו יעיל בהתקרחות התקרחות כאשר משתמשים בו לבד, וחסר טיפולים מונעים. התרופה היחידה שאושרה על ידי הרגולטורים היא מינוקסידיל פרופסיה, היעילה נגד נשירת שיער בשילוב עם קורטיקוסטרואידים מקומיים, ויש אנשים שראו תוצאות משופרות. הימס מציע Finasteride ו- Minoxidsil לטיפול בנשירת שיער, שניהם מצוינים, מכיוון שמחקרים קליניים ופרקטיקה רפואית הראו שטיפולים אלה יעילים לא רק אצל גברים, אלא גם אצל גברים רבים שרוצים להפסיק את נשירת השיער ולצמוח מחדש שיער. התמקדות יחידה בגברים עם נשירת שיער מאפשרת ל- Keep's HimS להציע תרופות אלו במחירים נוחים במיוחד ולייעל את תהליך הייעוץ שלהם. רק תרופות שאושרו על ידי ה- FDA – הזמינות לטיפול בנשירת שיער וזמינות רק בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, יפן ובריטניה – נותרו מוצעות, אך לא חסר אותן במדינות אחרות.

מרבית אפשרויות הטיפול הן מדכאי חיסון ואימונומודולטורים

שאינם מטבעם עולים בקנה אחד עם האופי החיסוני של המחלה. ישנן והיו תרופות נוגדות דלקת חזקות שיכולות לדכא את המערכת החיסונית שלך, וחלקן יעילות בהתקרחות, אך לא בסוגים אחרים של נשירת שיער. טיפולים מערכתיים אלה משמשים לעיתים קרובות בשילוב עם סטרואידים מקומיים וטיפולים מקומיים אחרים כגון קרמים מקומיים. תרופות לטיפול ב- alOPECIA הינן שילוב של טיפולים סיסטמיים ובליעה וכן טיפולים דרך הפה והמקום. יש, או היו, מספר תרופות נוגדות דלקת חזקות שיכולות לדכא את המערכת המגרדת.

ניסוחים אקטואליים של סטרואידים משמשים בסוגים רבים של הפרעות נשירת שיער עם דלקת, כולל התקרחות, זאבת דיסקואידית ונשירת שיער אחרת. ניתן לקבל טפסי הזרקה לטיפול בסוגים רבים של נשירת שיער, כולל דיסקואיד לופוס ו discoides l upus.

תלוי בסוג נשירת השיער ובחומרת נשירת השיער שלך

טיפולים שונים מתאימים פחות או יותר. בהתאם לסיבה לאובדן השיער שלך, הרופא שלך עשוי לרשום תרופות מרשם לטיפול ב- alOPECia. אף על פי שאף אחד מהמחקרים לא הראה יעילות בטיפול באלופציה אראטה, מחקרי המשך מציעים תקווה לצמיחה מחודשת של שיער עם טיפולים אחרים, כולל תרופות לשיער שלך. זה עשוי לכלול שימוש בשילוב של תרופות כגון סטרואידים, תרופות נוגדות דלקת ותרופות אחרות, אך אף אחת מאלה לא הוכחה כיעילה.

לתרופות המאושרות כיום לאלופציה אראטה

כגון מינוקסידיל, עשויה להיות יעילות לא מיטבית ותופעות לוואי השוללות שימוש נוסף אצל חלק מהחולים. מינוקסידיל הוא תרופה אנטי דלקתית וטיפול יעיל לנשירת שיער. תופעת לוואי אפשרית של מינקסידילים היא גירויים אלרגיים, אקזמה במגע והיפרטריקוזיס, אשר בדרך כלל הפיכים ללא הפרעה לטיפול. אלופיות אנדרוגנטיות הן הגורם השכיח ביותר לסרטן – וכך גם תסמינים אצל גברים ונשים כאחד.

אין שום פרוטוקול ידוע לטיפול בהתקרחות

אך ישנם כמה טיפולים שהרופא שלך עשוי להציע לך לעזור לשיערך לצמוח מהר יותר. ישנם טיפולים לנשירת שיער שניתן לנסות, וחלק מטיפולים אלה יכולים לסייע בהאטת נשירת שיער בעתיד ולעזור לשיער לצמוח מהר יותר. למרות שאין תרופה לאלופציה איסאטה, יש לכך טיפול, כגון תרופות נוגדות דלקת, דיקור סיני, עיסוי וטיפול בעיסוי, שיכולים לעזור לשיער לצמוח לאט יותר.