שף.קים

מאמרים על מסעדות, מתכונים, קולינריה ועוד

מאמרים

מטבחים פרובנס איכותיים – מטבחי דניאל

איך לתכנן מטבח פרובנס

מטבחי דניאל היא מעצבת מטבחי פרובנס המובילה בבריטניה. אנו מעצבים ובונים מטבחי יוקרה כבר למעלה מ-30 שנה.

צוות המעצבים של דניאל יעבוד איתך בצמוד לעיצוב מטבח המותאם לצרכים, לסגנון החיים ולתקציב שלך.

המטבח בסגנון פרובנס הוא אחד העיצובים הפופולריים ביותר בעולם. הוא הוצג לראשונה בשנות ה-20 ומאז הוא פופולרי.

יש לכך מספר סיבות. העיצוב חם, מזמין ומסביר פנים. המטבחים הם בדרך כלל די מרווחים מדי, וזה מושלם לאירוח מסיבות ארוחות ערב גדולות או מפגשים עם בני משפחה וחברים.

המדריך השלם לסגנונות מטבח פרובנס ומה יש להם להציע

מטבחים הם החדר החשוב ביותר בכל בית. הם מספקים מקום לבשל ולנקות, כמו גם מקום להתחבר ולבדר. כאשר בוחנים עיצוב מטבח, כדאי לחשוב מה הצרכים שלכם, כמה אנשים ישתמשו במטבח, איזה סגנון אתם רוצים שהמטבח ישקף ועוד.

מטבחים מתפתחים במשך מאות שנים. קשה לדמיין שמטבחים של היום לא תמיד היו ככה. מהתקופה שבה המטבחים שימשו רק לבישול אוכל על אש גלויה ועד עכשיו שם הם אחד החדרים החשובים בכל בית; המטבחים עברו כברת דרך.

מטבחי פרובנס הם סגנון מטבח שקיים כבר יותר ממאה שנה. הם צרפתיים מסורתיים בעיצובם ומציעים יתרונות רבים על פני סגנונות אחרים של מטבח.

מטבח פרובנס מורכב בדרך כלל משולחן גדול, שיכול לשמש כמשטח העבודה הראשי, ומאזור בישול עם תנור או כיריים. אזור העבודה ממוקם בדרך כלל במרכז החדר עם ארונות משני הצדדים לאחסון.
עבור עוד פרטים נוספים בתחום של מטבחים איכותיים – מטבחי דניאל ומטבחים פרובנס איכותיים – מטבחי דניאל יש להעיף מבט ב- daniel-k.co.il

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה קונה מטבח בסגנון פרובנס הוא להחליט על התקציב שלך. ישנן הרבה נקודות מחיר שונות ולכן צריך להיות משהו זמין לכל רמת תקציב.

3 דרכים שבהן מטבח פרובנס יכול לשפר את חיי הבית שלך

מטבח הוא מקום שבו אנשים מבלים הרבה מזמנם. זה צריך להיות מאורגן היטב, נקי ואסתטי.

מטבחי פרובנס ידועים באווירה הנעימה והרגועה שלהם. זה מושג על ידי שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, אבן ושיש.

מטבחי פרובנס מגיעים בעיצובים שונים שיתאימו לצרכים שלכם. הם יכולים להיות קטנים או גדולים, מודרניים או מסורתיים ויכולים להיות להם תוכנית פתוחה או לא.

מטבח פרובנס, בניגוד למטבח המודרני, הוא סגנון מטבח מסורתי יותר, אותו ניתן למצוא במדינות רבות באירופה. העיצוב של מטבחים אלו מבוסס לרוב על הסגנון הכפרי הצרפתי המסורתי. תכונות הנפוצות במטבח פרובנס כוללות פריסה בחלל פתוח עם אי מרכזי ושפע של שטחי אחסון.

ישנן 3 דרכים בהן מטבח פרובנס יכול לשפר את חיי הבית שלך:

1) זה ייתן לך יותר זמן לבלות עם המשפחה שלך;
כדי לבדוק פרטים מורחבים בתחום של מטבחים פרובנס איכותיים ומטבחים פרובנס איכותיים – מטבחי דניאל מומלץ לבדוק כאן: daniel-k.co.il

2) זה יהפוך את הבישול למהנה יותר ופחות מלחיץ;

3) זה ייתן לך הרבה מקום לאחסון כל הסירים והמחבתות שלך.