שף.קים

מאמרים על מסעדות, מתכונים, קולינריה ועוד

מאמרים

איך לבחור נכון ילקוט לבי"ס

חשוב לוודא שהוא בטוח וישמור על זמן סביר אם אתם מחפשים תיק בית ספר תיכון לבנים מכיוון שתלמידי התיכון נושאים את המשקל הרב ביותר ביניהם.
למידע נוסף אודות בחירת ציוד לבית ספר ניתן לגלוש לאתר kikos.co.il

תיקי גב עם שתי רצועות נוטים להיות תיקי הלימוד התומכים ביותר

לכן חשוב לוודא שהם יכולים לשאת את כל מה שהם צריכים ושהמשקל העודף לא משפיע על ילדיכם ועל היציבה שלהם. ארזו את התרמיל של ילדיכם רק עם הדברים שהם צריכים כדי שלא יצטרכו לשאת משקל נוסף. ילדים קטנים אינם זקוקים לתיק הלימודים שלהם כדי לתמוך בהם מכיוון שאין להם הרבה מה לסחוב, והיא מקצועית מכיוון שהיא מחלקת את המשקל באופן שווה יותר בגוף.

כל הנקודות הללו אמורות לעזור לך להחליט איזה תיק בית ספר מתאים ביותר, תומך ומסוגנן לילדך. על ההורים להבטיח כי תיקי הלימוד הטובים ביותר יענו על הצרכים והבנייה של ילדיהם.

ילדים בגיל הרך

למשל, נושאים בדרך כלל תיקי גב קטנים, בעוד שילדים גדולים יותר צריכים להביא עגלה רחבה מספיק בכדי לשאת יותר ציוד לבית הספר. בני נוער מעדיפים תרמילי גב ותיקים גדולים, במיוחד אם הם טרנדיים. ילדים קטנים יותר אינם חייבים לשאת תיקי בית ספר כבדים.

החדשות הטובות הן שעם כמה התאמות פשוטות לתיק הלימוד לילדים

תוכלו לעזור בפתרון חלק מהבעיות המתעוררות בעת הרכבת תיק גב כבד. לדברי ד"ר סיוב, ניתן לכוונן תיק בית ספר מתאים, כך שהעומסים מאוזנים על הכתפיים וחפצים כבדים מונחים על תחתית התיק. אם אתה שומר על מרכז הכובד של הבגאס ליד מרכז הכובד של הילד, אתה יכול לשאת את התיק מבלי לזוז יותר מדי.

זה עוזר אם בית הספר מספק לוקרים

כדי שהילד לא יצטרך להביא ספרים כבדים לבית הספר כל יום. תיק כבד יישא חומרים וספרים שאינם נחוצים במהלך השיעור. יהיה עליכם לנקות את התיק בתדירות גבוהה יותר, במיוחד אם הילדים מבולגנים, במיוחד הצעירים יותר.
עבור מידע בתחום של איך לבחור נכון ילקוט לבי"ס מומלץ לגלוש לאתר kikos.co.il

אם הם שופכים את חלבם או שופכים את המזון השומני שלהם, שים איזשהו זבל בתיק שלהם. ילדיכם יגררו את התיק לרצפה כל הזמן, והם יתעייפו ויכעסו.

מותגים אחרים אינם מציעים אחריות כזו, לכן וודאו כי לתיק יש אחריות לשנה. עבור חלק מההורים, זה הגיוני לקנות תיק חדש מדי שנה, אך צרכיו והעדפותיו של הילד יכולים להשתנות תוך זמן קצר.

בדוק את הביקורות על התיק שאתה רוצה לקנות כדי להבדיל בינו לבין אחרים. נסה את זה בבית, ואם זה לא מרגיש בסדר, אתה תמיד יכול להחזיר אותו ולקנות חדש.

בחר תיק עם הריפוד הנכון בכתפיים וברגל התיק כך שהוא יושב בנוחות על עמוד השדרה

וודא שבתיק יש לפחות שתי כתפיים רחבות, מרופדות ומתכווננות, ואם אפשר, רצועות מותניים. אם רצועות הכתפיים רחבות מדי, יש להניח את התיק כך שהוא יושב על גופו של הילד ולא יטה קדימה.

תיק עם רצועת כתף אחת בלבד הם חדשות רעות עבור ילדיכם המפתחים עצמות ועלולים לגרום לעיקול בעמוד השדרה (בחלק מהמקרים עקמת)

תיקי Crossbody יכולים להראות מסוגננים ונוחים בעת רכיבה על אופניים, אך תיק מסוג זה עלול להפעיל לחץ רב מדי על כתף אחת ולגרום לפציעות פלג גוף עליון. ילדים רבים רוצים לקנות תיקים עם דוגמאות וסגנונות צבעוניים התואמים את המדים שלהם.

ישנם הרבה סוגים שונים של תיקים, הנפוצים שבהם הם תרמילים. אפשרויות אחרות כוללות תיקים על גלגלים, תיקי כתף וילקוטים פשוטים.

לתיקים אלה רצועות מתכווננות ותאים מרובים לאחסון אופטימלי. הם נקראים גם תרמילי קלע מכיוון שאחת הרצועות בולטת סביב פלג הגוף העליון. תרמילים אקדמיים כוללים תיקים לארגון ורצועות כתפיים מרופדות לנוחות.

בחר ברצועות כתף מרופדות

כדי למנוע שקיות כבדות להתנפל בכתפיך. ואז הורידו והרימו את התרמיל עם רצועות מתכווננות עד לחלק הכבד יותר של התיק בגובה המותניים. משוך והתאם את התיק כך שהמשקל יונח על הירכיים של ילדיך כך שהוא לא יתאמץ יותר מדי על הכתף.

תרמילי גב אמיתיים כוללים כתפיים מרופדות, חגורות חזה ומותניים מרופדות, מחזירי אור לתלמידים מבוגרים ותאים בצד התיק. וודאו שגובה תרמיל הגודל המתאים לכם ועובר מכתפיים לגובה המותניים או מתחת למותניים.
למידע נוסף בתחום של איך לבחור נכון ילקוט לבי"ס ותיקי בית-ספר עליך לבקר באתר kikos.co.il

תיק בית הספר המתאים לילד שלך אולי לא נמצא בראש סדר העדיפויות שלך

אבל הדבר האחרון שאתה רוצה כאשר אתה בוחר תיקי בית ספר לילד שלך הוא כזה שפוגע בהם. על פי מחקר אחד, 60% מהילדים נושאים ילקוטים כבדים מדי יחסית למשקל גופם, ואם הם לא נושאים אותם כראוי, זה יכול לגרום לבעיות בריאותיות רבות. חשוב לזכור שכאשר בוחרים תרמיל לילד, כזה שישתמשו בו שנים, לא משנה מה יקרה, הוא בגודל המתאים.

זו אחת הסיבות שבגללן חשוב לבחור את תיק הלימודים המתאים לילדכם

בין אם אתם בוחרים בכיס אחורי, תיק ספר או אפשרות אחרת. באופן כללי, ילקוטים צריכים להיות קלים מספיק לילדים בכל הגילאים כדי שהם לא צריכים לשאת הרבה. הורים יכולים לתת לילדיהם עצות כיצד לקנות ילקוט.

עיין ברשימת התרמילים הטובים ביותר שלנו

כדי למצוא אחד שמתאים לצרכים ולסגנון שלך. לפני שאתה קונה תיק בית ספר, תן לילד שלך להשתתף בתהליך וודא שהוא רוצה לסחוב אותו. עבור לבית הספר עם התרמיל או התיק הנכון והתלמיד שלך יהיה מוכן להפיק את המרב משנת הלימודים.